POSTADRES:

stichtingcamelia@gmail.com

Panti Asih: de bewoners

bewoners Panti Asih

Panti Asih was tot 2011 een huis met een groot aantal bewoners. Om verschillende redenen, o.a. financiële redenen is dat nu niet meer het geval. Op dit moment zijn er 5 permanente bewoners. Van hen is er geen familie bekend. De stichting Camelia draagt het grootste deel van de kosten van inwoning en levensonderhoud van de vaste bewoners.

Community Based Rehabilitation-trainingen met 20 jonge deelnemers

CBR Panti Asih 2024

Indien er voldoende financiële middelen beschikbaar zijn houdt Panti Asih "Community Based Rehabilitation", trainingen. Kort gezegd is de opzet om gedurende 8 weken 20 jonge mensen van ongeveer 18-25 jaar te trainingen in persoonlijke vorming: sociale vaardigheden vergroten, zelfvertrouwen versterken, leven met een dagorde, gezond leven, groei in creatieve vaardigheden, omgaan geldelijke inkomsten en uitgaven. Ze verblijven 8 weken in Panti Asih en daarna komen medewerkers van Panti Asih nog eens of enkele keren thuis langs om te zien het ermee staat.
De laatste training was maart-mei 2024. De training werd mogelijk gemaakt door Wilde Ganzen (www.wildeganzen.nl) dat 1/3 van de kosten droeg en de Stichting Camelia (2/3 van de kosten).
Zie voor meer uitgebreide informatie over Panti Asih: over Panti Asih